miércoles, diciembre 19, 2007

Punto Forestal nº1

Fearmaga e Monte Industria veñen de editar o primeiro número de Punto Forestal, unha publicación monográfica de carácter sectorial no que se analizan temas de interese para o sector.

Este primeiro número ten como tema central a presenza dos distintos produtos fabricados pola industria da madeira de Galicia nos principais sectores produtivos da comunidade.

Descárgueo en formato PDF: Punto Forestal nº1


Fearmaga y Monte Industria acaban de editar el primero número de Punto Forestal, una publicación monográfica de carácter sectorial en el que se analizan temas de interés para el sector.

Este primero número tiene como tema central la presencia de los distintos productos fabricados por la industria de la madera de Galicia en los principales sectores productivos de la comunidad.

Descárguelo en formato PDF: Punto Forestal nº1

O Monte é a nosa vida




Presentación da campaña que a Monte Industria, Fearmaga e o Cluster da Madeira de Galicia, en colaboración ca Consellería de Medio Rural, desenvolven co Lema "O Monte é a Nosa Vida"

Presentación de la Campaña que Monte Industria, Fearmaga y el CLuster de la Madera de Galicia, en colaboración con la Consellería de Medio Rural, desarrollan con el lema "O Monte é a nosa Vida" (El monte es nuestra vida)

SlideShare Link